روستای چاه‌کور

مجله خبری آنلاین روستای چاه‌کور
روستای چاه‌کور

ایـنـجـــــــــا یـــک روســـتـــاســـــت ؛
اما دلی دارد به وسعت بزرگترین شهر این ســرزمین، با مــردمانی همــرنگ ایمـان و تلاش که فـرهنگ را در نهـاد خود بومی کرده اند؛ کوچه های ما با عطـر دل انگیز 5 کبوتر خونین بال دفاع مقـدس رنگ و بوی عاشـقی به خـود گـرفته است، اینجا چاه‌کور است و طلیعه حماسه و ایثار روزهای جنگ و دفاع، از جوانان دیروزش برای خود نام پر افتخــاری به ارمغـــان آورده است. اینجا روسـتای مـن است و برای بالندگی هــــزار عــرصه دارد، عـطر دل انگــیز بهارانش را نوازشگر مشام خسته هر رهگذر می بینم و تابندگی خورشیدش را مُهر تأیید کوشندگی مردمان مؤمن، تلاشـگر و مهـربانش. اینجا چاه‌کور؛ قلـب گـرم و تپنده ای از جـنـوب فــارس؛ ســــرای مـن اسـت ...

استان فارس، شهرستان لامرد، بخش علامرودشت، روستای چاه‌کور

امیدواریم که درعصر ارتباطات با استفاده مناسب از وسایل ارتباط جمعی و هم اندیشی همه ی مردم فهیم و متحد روستای چاه‌کور بتوانیم در جهت توسعه فرهنگی و رفع معضلات اجتماعی گامی عملی برداریم.

http://bayanbox.ir/view/3652106442899597265/telegram-chahkowr-social.png http://bayanbox.ir/view/4761383935145554184/aparat-chahkowr-social.png http://bayanbox.ir/view/6927517643976874374/instagram-chahkowr-social.png

امروز : شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۱ ب.ظ

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

سایت جامع خبری - تحلیلی روستای چاه کور با عنوان «پایگاه خبری اطلاع رسانی روستای چاه کور» در فروردین ماه سال 1388 بدون پشتیبانی از هیچ نهادی و با هزینه های شخصی افتتاح شد.

اهداف پایگاه خبری اطلاع رسانی روستای چاه کور

پایگاه خبری اطلاع رسانی روستای چاه کور تلاش خواهد کرد تا در مسیر رسیدن به اهداف زیر قدم بردارد:

  • ایجاد همدلی و همبستگی در بین تمام وابستگان به روستای چاه کور در تمام نقاط ایران و جهان
  • ایجاد محیطی برای با خبر شدن از وقایع و پیشرفت های فردی و منطقه ای روستای چاه کور
  • بررسی نیاز ها و راهکار ها جهت پیشرفت فرهنگی ، اجتماعی ،اقتصادی و عمرانی روستای چاه کور
  • افزایش سطح معرفت دینی، فرهنگی، سیاسی روستا
  • دفاع از توسعه‌ی متوازن در سطح بخش و روستا
  • حضور پر شور جوانان به عنوان عامل اصلی در این فرآیند.
  • گذری بر قدمت و تاریخ طولانی روستا
  • معرفی آثار باستانی و بنا ها و مکان های طبیعی و زیستی
  • معرفی بزرگان و شخصیتهایی روستا از زمان های قدیم تاکنون
  • معرفی شهدای جنگ تحمیلی روستا به همراه زندگی نامه آنها
  • معرفی سوابق درخشان و تاریخی مردم چاه کور
  • دفاع از فرهنگ اصیل مردم چاه کور
  • مقابله با ترویج خرافات در سطح روستا
  • تحلیل و اطلاع رسانی دقیق و شفاف درباره مسایل روستای چاه کور
  • نقد اشتباهات احتمالی مسئولان بخش و روستا
  • حمایت از مسئولان دلسوز و کارآمد بخش و روستا
  • نقد افراط و تفریط‌ های احتمالی در سطح بخش و روستا

مشارکت مخاطبان در تأمین محتوای پایگاه خبری اطلاع رسانی روستای چاه کور

بی‌شک رشد و بالندگی پایگاه خبری اطلاع رسانی روستای چاه کور در گرو همراهی و همکاری همه‌ی فرهیختگان و صاحب‌نظران چاه کوری و مخاطبان سایت است. لذا همشهریان عزیز می‌توانند از طریق بخش «ارسال خبر» مقالات، گزارش‌ها، اخبار، تصاویر، کلیپ‌ها و سایر مطالب مفید خود را جهت انتشار در اختیار ما قرار دهند. علاوه بر این در قسمت پایین هر مطلب بخشی با عنوان «نظرات خوانندگان» در نظر گرفته شده است که کاربران محترم می‌توانند از طریق بیان نظرات خود در نقد و افزایش کیفیت هر مطلب نقش‌آفرینی کنند.

تذکر: کاربران محترم همچنین می‌توانند از طریق ایمیل (CHAHKOWR@GMAIL.COM) مطالب خود را برای ما ارسال کنند.

ملاک ما برای انتشار مطالب شما

چنانچه گفته شد تلاش پایگاه خبری اطلاع رسانی روستای چاه کور بر آن است تا انعکاس دهنده‌ی مقالات تمام دلسوزانی که با سلایق مختلف و قلمی نقادانه به تحلیل و بیان صادقانه‌ی مسایل گوناگون شهرستان می‌پردازند، باشد لذا پایگاه خبری اطلاع رسانی روستای چاه کور تمام اخبار، مقالات و مطالبی را که صحیح و مستند باشد، در نگارش آنها موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت شده باشد، احترام شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که مورد نقد واقع می‌شوند، حفظ شده باشد و نیر در آنها از اختلاف افکنی‌های‌ قومی و جناحی اجتناب شده باشد را منعکس می‌کند.

پایگاه خبری اطلاع رسانی روستای چاه کور همکار افتخاری می‌پذیرد

چاه کوری هایی که مایل به همکاری با پایگاه خبری اطلاع رسانی روستای چاه کور در جهت خبرنگاری و نگارش مقالات هستند می‌توانند از طریق بخش «ارسال خبر» مشخصات خود بخصوص شماره تماس خویش را برایمان ارسال کنند تا در اسرع وقت هماهنگی‌های لازم با آنها صورت پذیرد.

دست یاری به سمتتان داریم

باز هم تأکید می‌کنیم که بالندگی پایگاه خبری اطلاع رسانی روستای چاه کور در گرو همکاری تمامی فرهیختگان و دلسوزان چاه کوری است.

حرف آخر

امیدواریم که درعصر ارتباطات با استفاده مناسب از وسایل ارتباط جمعی و هم اندیشی همه ی مردم فهیم و متحد روستای چاه کور بتوانیم در جهت توسعه فرهنگی و رفع معضلات اجتماعی گامی عملی برداریم.