روستای چاه‌کور

مجله خبری آنلاین روستای چاه‌کور
روستای چاه‌کور

ایـنـجـــــــــا یـــک روســـتـــاســـــت ؛
اما دلی دارد به وسعت بزرگترین شهر این ســرزمین، با مــردمانی همــرنگ ایمـان و تلاش که فـرهنگ را در نهـاد خود بومی کرده اند؛ کوچه های ما با عطـر دل انگیز 5 کبوتر خونین بال دفاع مقـدس رنگ و بوی عاشـقی به خـود گـرفته است، اینجا چاه‌کور است و طلیعه حماسه و ایثار روزهای جنگ و دفاع، از جوانان دیروزش برای خود نام پر افتخــاری به ارمغـــان آورده است. اینجا روسـتای مـن است و برای بالندگی هــــزار عــرصه دارد، عـطر دل انگــیز بهارانش را نوازشگر مشام خسته هر رهگذر می بینم و تابندگی خورشیدش را مُهر تأیید کوشندگی مردمان مؤمن، تلاشـگر و مهـربانش. اینجا چاه‌کور؛ قلـب گـرم و تپنده ای از جـنـوب فــارس؛ ســــرای مـن اسـت ...

استان فارس، شهرستان لامرد، بخش علامرودشت، روستای چاه‌کور

امیدواریم که درعصر ارتباطات با استفاده مناسب از وسایل ارتباط جمعی و هم اندیشی همه ی مردم فهیم و متحد روستای چاه‌کور بتوانیم در جهت توسعه فرهنگی و رفع معضلات اجتماعی گامی عملی برداریم.

http://bayanbox.ir/view/3652106442899597265/telegram-chahkowr-social.png http://bayanbox.ir/view/4761383935145554184/aparat-chahkowr-social.png http://bayanbox.ir/view/6927517643976874374/instagram-chahkowr-social.png

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۱:۳۹ ب.ظ

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

۳ مطلب در آبان ۱۳۸۹ ثبت شده است

دعای عرفه امام حسین (ع)

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۸۹، ۰۷:۳۱ ق.ظ
به اطلاع عموم اهالی محترم رسانده می شود که فردا ( سه شنبه ) ، دعای پرفیض عرفه امام حسین (ع) راس ساعت 3 بعد از ظهر در محوطه حسینیه امام جعفر صادق (ع) روستا برگزار می گردد.
  • علیرضا زارعی

از چاه کور چه خبر

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۸۹، ۰۷:۳۳ ب.ظ
آخرین خبرها از چاه کور حاکی از آن است که بالاخره پیگیری های مردمی جهت ترمیم و بازسازی شبکه آبرسانی چاه کور جواب داده و از چند روز پیش کار تعمیر و ترمیم نقاط آسیب دیده شبکه آب که باعث ناراحتی مردم و نیز اسراف بیش از حد این نعمت الهی شده بود ، شروع شده است . امید است که مسئولین محترم به درخواست های مردم خیلی زودتر از این پاسخ داده و خود را واقعاً در جایگاه خدمت رسانی به مردم بروز دهند . خبر دیگر اینکه از دو روز قبل عملیات ترمیم مسجد امام حسن عسگری (ع) روستا که در بین اهالی به مسجد جامع و مرکزی معروف است آغاز گردیده و تا زمان تعمیر این مکان مقدس ، نمازهای جماعت در حسینیه امام جعفرصادق (ع) برگزار می گردد . لازم به توضیح است که این بنای مقدس از ناحیه سفیدکاری سقف مورد تعمیر قرار خواهد گرفت.
  • علیرضا زارعی

اطلاعیه شورای اسلامی

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۸۹، ۰۷:۳۵ ق.ظ
به اطلاع خانوارهای محترم رسانده می شود که در راستای حمایت از طرح بزرگ جمع آوری و دفن بهداشتی زباله های خانگی ، از این پس جناب آقای محسن میر (رحیم) از طرف شورای اسلامی روستا مسؤلیت دارند که ماهانه هزینه این طرح مفید را از خانواده های محترم دریافت و به حساب این شورا نزد پست بانک چاه کور واریز نمایند.
  • علیرضا زارعی